Tisztelt Vásárlók, Partnereink!
Sajnos az oldal, határozatlan ideig,
betegség miatt zárva van.
Nagyobb tételű,
céges érdeklődés esetén, kérem hívja:
06 30 2529569 telefonszámot,
vagy írjon e-mailt:
paplanvasar@gmail.com - ra.
Egyéni vásárlók,
kizárólagos forgalmazónk a
https://www.homekucko.hu/
oldalon nézelődhetnek.
Szíves megértésüket köszönjük!
Szundi Kft. csapata

Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
https://www.homekucko.hu/
+36302529569
paplanvasar@gmail.com
Elérhetőségünk

 Szundipaplan az Ön kényelméért!

Ha még több információra van szüksége :

06 30/252-9569

Telefonos elérhetőségünk időnként túlterhelt, de e-mailt is írhat nekünk!

szundipaplan.hu

 Szundi Kft. weboldalát megtalálja ITT.

Közösségi oldalaink: 

Facebook Facebook

Pinterest Pinterest

Twitter Twitter

Szundi Kft.

Szundi Kft:

Paplan, párna, ágynemű és lepedő gyártás.

Vásároljon magyar gyártótól, magyar dolgozókkal készített termékeket!

Hírek
Termékajánló
Blog
2017.07.29 18:57

Ön hol vásárol?

Ön hol vásárol?

 Beszélgessünk! Üljön le Ön is egy kicsit, hozzon egy kávét, teát, valamit és beszélgessünk! Hátha még segítünk is egymásnak a tapasztalataink megosztásával. Ez a cikk is az én személyes tapasztalataim alapján született, tehát nem végeztem kutatást, felmérést. Nem vagyok egy „Shopping-királynő”, igazából...... 

 

 

......... vásárolgatni sem szeretek. Nem vagyok zsugori, de nem vagyok hajlandó ész nélkül megvenni bármit, csak mert másnak is van, mert jól néz ki esetleg márkajel van rajta vagy épp mert ezt reklámozzák. Hajlandó vagyok nagyobb összeget is kiadni olyasmiért, amit hosszabb használatra szánok. Nem vagyok újságíró, nyelvtanár stb. csak egy mindennapi nő, aki dolgozik, gyereket nevel, háztartást vezet.  Csak és kizárólag a mindennapi életem, a család igényei, ill. a munka kapcsán szerzett „élményeim” az alapok.

 Ön hol vásárol szívesebben zöldséget, gyümölcsöt, tojást, ruhát, háztartási- vagy barkácsgépet, akármit? Nézzük csak a lehetőségeket:

1.Szupermarket, Hipermarket, Áruház, Üzletláncok, Bevásárló központok, Diszkont áruházak,

2. Szaküzletek, Márkaboltok, Butikok, Kisüzletek,

3. Piacok, Vásárok, Gyártók, Termelők,

 

Szupermarket, Hipermarket, Áruház, Üzletláncok: Hatalmas a kínálat, szinte mindent megkap az ember lánya, amire szüksége van. Az akciók miatt érdemes néha benézni vagy figyelni a szórólapokat, de tuti, hogy amit például én kinézek, az soha nem egy napon akciós, tehát mehetek újra és újra, ha el nem felejtem. Ja és az is biztos, hogy ha bemegyek, akkor mást is veszek nem csak azt, amit elterveztem. Így aztán ha többször betudnak csalni, többször hagyok ott több pénzt. Marketing. Minőség? Na, az nem biztos, hogy a legjobb, de ki lehet fogni jobb darabokat csak szemfülesnek kell lenni vagy ismert gyártó termékeit vásárolni. Én aszámomra ismeretlen gyártók termékeit inkább elkerülöm vagy előbb utánanézek, véleményeket keresek. A kérdés az, hogy érdemes-e megpróbálni, mert aztán az olcsó termék drágább lesz, mint ha eleve a "jobbat" vette volna meg az ember. Véleményem szerint áruház függő is a dolog. Nem mindegy, hogy például melyik nagykereskedelmi lánc saját márkás termékeit választjuk. Van bolt ahol például én alapban elkerülöm a cég saját márkás termékeit akár élelmiszerről akár használati cikkről vagy gépről van szó. Próbáltam én, de egy-két csalódás után rá kellett jönnöm, hogy amit a nagyker cég megrendelésére, ill. igényei szerint gyártottak le - akár jó nevű gyártónál- ott talán a nagyon alacsony előállítási költség miatt (?)  nem születik túl jó eredmény. Ön észrevette már, hogy a saját márkás termékek címkéjén már nem igen szerepeltetik a gyártó nevét? Talán mert nem vállalja fel a gyártó az adott terméket, nem adja hozzá a nevét, mert ismeri az összetételét, várható élettartamát, használhatóságát?  Mi lehet az üzletpolitika ezeknél a gyártóüzemeknél:  „ Ó ez annak a nagycégnek lesz, aki filléreket akar csak fizetni, neki így is jó lesz! „  ?????

A másik probléma számomra ezekkel a „nagyokkal” a sorban állás. Némelyik igazán katasztrófa. Munka végén hazafelé az emberek bevásárolnak, mert muszáj. Nincs is ezzel gond, én is ezt teszem. Az is teljesen természetes és elfogadható, ha 4-en 5-en már állnak előttem, de 10-en????? Tovább tart a sorban állás fizetéshez, mint az egész vásárlás!  Van egy üzlet ahol még azt is elvárják, hogy saját magam rendezzem el a fizetést is. Hmm? Bemegyek vásárolni hozzájuk, az ő nyereségüket növelve, az ő áraikat elfogadva, és kegyesen megengedik, hogy a vásárlás végén, ha kell a kosaram tartalma, akkor számoljam is már össze mennyit kell fizetnem! Phhhh. Nem tudom más, hogy van ezzel. Csak engem dühít?  Közben pedig ott van 15-20 kiépített pénztár és csak 2-3 db működik.

Vannak még a rendetlen üzletek. Na, ide se szeretek betérni, mert az ember esik-kel az itt-ott lerakott, kipakolásra váró vagy üres dobozok között és még az eladókon is látszik, hogy nem szeretnek ott lenni. Némelyiknél a tisztaság se tartozik a fő erények közé, de úgy vettem észre, hogy ez nem feltétlenül igaz egy üzletlánc minden boltjára.

Nagy ritkán betérek néha a bevásárlóközpontokba is. Ezekben vannak kedvenc üzleteim, ahova gyakrabban járok és ahol tudom, hogy nagyobb a kínálat akár méretben, színben, formában, de az árak még a földön járnak. Néhány üzletnek viszont csak a kirakatáig jutok. Vagy maguk a termékek vagy az árak riasztanak vissza attól, hogy belépjek. Itt gondolkodom el néha, hogy mi lehet az adott termékben, hogy 3-szorosába, esetenként még  többszörösébe is kerül, mint egy hasonló, ugyanazon célra készült másik termék? Ha kézzel készült és igényes munka akkor  egy szintig még el is fogadom, de amikor a drága boltban levő ruhacimkén ott figyel a Made in China felirat?  Vagy a leárazások! Amikor 50-70% kedvezményt adnak! Értem én, hogy az addig el nem adott és csak a raktárt foglaló termék így legalább hoz valamennyi bevételt, de mi van a normál árával? Mekkora haszonnal is dolgoznak akkor?

Szaküzletek, Márkaboltok, Butikok, Kisüzletek: A butikokkal és márkaboltokkal nincs sok tapasztalatom. Szerintem ezeknél igényesebbek az áruk, minőségüket tekintve jobbak, de általában magasabb az áruk. Ezt én betudom annak, hogy „kicsik” és minden költséget ki kell termelniük, de számomra megbízhatóbbak, mint az előző csoportba tartozó egységek. Ez talán azért is van, mert elkötelezettebbek és rugalmasabbak. Főleg azokkal jó a tapasztalatom, ahol a tulajdonos is az üzletben dolgozik és nem csak havonta néz rá az eladásokra. A személyzet segítőkészebb, jobban felkészült a kérdésekre. Jobban ismerik a termékeket és a panaszokat is alaposabb utánjárással kezelik. Az üzletek rendezettek és tiszták általában. Persze itt is vannak kivételek. Nekem is voltak már kellemetlen tapasztalataim, mint ahogy gondolom másnak is.

Piacok, Vásárok, Gyártók, Termelők:A vásárok számomra inkább kikapcsolódást jelentenek, mint igazi beszerző körutat. A vásároknak, ha jól szervezettek és felkapottak, van egy különleges hangulata, ami vonzza az embert. Itt még a tömeget is hajlandó vagyok elviselni, miközben erősen szorítom a gyerekem kezét, nehogy kevesebb dologgal térjek haza, mint amennyivel megérkeztem.Vonz a kínálat és a meglepetés. A hangzavar, a zsibongás és az illatok. Itt sosem tudhatja az ember, hogy mit talál a következő standon. Az árak általában kicsit magasak, de lehet találni hasznos és gazdaságos dolgokat. Az eladók közvetlenebbek, a hangulat jobb, bár ez lehet csak a helyben fogyasztható ételeknek és „frissítőknek” köszönhető.

A piac már inkább a beszerzésről szól. Ahol lehet körözni, hogy ez itt jobb, az ott tetszik jobban, ide majd visszajövök… stb. Itt találkozhatok a gyártóval, a termelővel és kérdezhetek is tőlük, hisz náluk jobban ki ismerné a terméküket? És válaszolnak! Büszkék a termékükre és segítőkészek!  Hogy készült, hogy használjam, hogy vigyázzak rá? Lehet az zöldség, virág, méz, gyümölcs, ruházat, használati vagy dísztárgy. Akármi. Hisz a termelő és a gyártó kelti életre a terméket. Ő veti el a magot, szerzi be vagy gyártja le, gyártatja le az alapanyagot. Ismeri a terméket a kezdetektől. Tudja, honnan van az alapanyag, milyen eljárással készült és hogyan lesz tartós. Benne van a keze munkája, a törődés a sok-sok utánjárás és szervezés bonyodalma, a termékre nézve még azt is tudja esetenként, hogy melyik kollégája, alkalmazottja készítette. Ő a nevét adja hozzá, ezért nagyobb figyelmet fordít az elkészítésére és a kezelésére. Hamarabb kiveszi a legyártott áruk közül azt ami szerinte nem üti meg a mércét. A saját, általa felállított minőségi követelményt. Persze ez is lehet nagyon alacsony, de akkor nem sokáig fog ténykedni ezen a területen.  Ebből él, ebből tartja el a családját és fizeti a számláit. Ha lerontja a saját nemtörődömsége a termék és a cég hírét nagyobbat bukik mint a forgalmazó, aki tőle megveszi  - lehetőleg minél alacsonyabb áron - az árut. A forgalmazó talál új beszerzési helyet, de mi lesz a gyártóval? Újra felépíti a terméket? A hírnevét? És addig, ha sikerül is, miből él meg? A forgalmazó a beszerzési árra rátesz valamennyit majd továbbadja egy másik forgalmazónak és ki tudja még mennyinek. Mindegyik ráteszi a maga hasznát és üzletel. Így aztán a 100Ft-os termékből szépen lassan 1000 Ft lesz, pedig esetleg csak szebb a csomagolás, jobb a reklám vagy hangzatosabb a név. Dolgozik a marketing ügyesen. A gyártó és alkalmazottai pedig beosztják a 100 Ft-ot. Ön szerint az ágyneműkkel, párnákkal, paplanokkal mi a helyzet? 

Annyi, de annyi dolog kevereg még a fejemben ezzel kapcsolatban. Folytassuk?

Önnek mi a véleménye? Mit gondol? Beszélgessünk!

 

 

Webáruház készítés